[vc_row][vc_column css_animation=”flipInX”][vc_single_image image=”374″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow”][vc_column_text]

Specializarea Logopedie
Calificarea Logoped

Adori copiii? Ți-ar plăcea să lucrezi cu oamenii cu deficiențe?
Vrei să devii logoped, dar nu știi ce trebuie să urmezi?!
Vino la noi și nu rata șansa să însușești specialitatea de Logopedie în 2 ani

cu doar 4900 lei/pe an – discount 50%!

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Fiecare părinte așteaptă cu nerăbdare ziua, când copilul lor va începe să pronunțe primele cuvinte, după care fraze și propoziții întregi. Asta pentru că vorbirea – este un instrument unic, utilizat de om toată viața. Însă cu regret, nimeni nu este asigurat de unele defecțiuni ale vorbirii, precum ar fi Bâlbâiala.
Cheia spre comunicarea cu un copil – trebuie să te pui în papucii lui, să fii el. Când nu ştii cum să ajuți un copil să pronunţe un sunet, aplicând metodele teoretice, practice sau pe care le-ai descoperit, încearcă să pronunţi exact cum pronunţă el pentru a vedea ce greşeală face. Astfel îi poți explica copilului mult mai uşor cum trebuie să procedeze pentru a pronunţa corect.
Totul poate fi corectat, și aceasta este întra-adevăr o muncă foarte dificilă. La adulți însă apare deja un interes și complex propriu, de care ei în mod conștiincios se străduie să scape. Iar în acest caz este un avantaj.
Dacă în cadrul lecțiilor copiii mici se pot distra, pot face capricii și să nu înțeleagă cum și unde trebuie să pui limba, atunci în cazul adulților situația este absolut diferită. Ei conștientizează, ce trebuie să facă, însă este dificil să scape de obișnuința cu care au trăit ani la rând. Trebuie să muncească foarte mult, asta pentru că vorbirea – este activitatea creierului.
Munca de logoped este asiduă, însă atunci când vine victoria, toți sunt fericiți: copilul, părinții și logopedul. Terapia specific logopedică (de corectare propriu-zisă a tulburării de limbaj) se împleteşte cu psihoterapia, în sensul înlăturării negativismului faţă de vorbire, crearea încrederii în posibilităţile corectării, acestea abordând un comportament blând şi încurajator faţă de copil, dar şi cu multe alte discipline, de unde şi caracterul pluridisciplinar şi interdisciplinar al logopediei.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Activitatea logopedica:
– studiază limbajul, previne tulburările acestuia, creează condițiile pentru o mai bună adaptare a persoanei la mediu, în vederea integrării acesteia în colectivele din care face parte
– are scop educativ contribuind la formarea individului,
– studiază cauzele care provoacă tulburările de limbaj, cât și condițiile favorabile dezvoltării vorbirii corecte
– caută soluții pentru înlăturarea factorilor nocivi
– are în vedere să nu se scape timpul, în primul rând la copiii mici, când începe bâlbâiala, pentru că frecvența cea mai mare a tulburărilor de limbaj este la aceasta vârsta și se știe ca orice tulburare, netratată, are tendința de a se agrava, iar formarea unor deprinderi greșite de vorbire, odată cu trecerea timpului, necesită un efort mai mare și un timp mai lung pentru corectarea lor.
Logopedul înțelege, că îi ajută și poate să-i ajute pe copii și persoane mature, datorită dragostei și devotamentului pentru meseria aleasă și în fine, primește satisfacție de la rezultatele obținute.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

Programa de studii:

  1. Psihologia generală
  2. Psihologia copilului
  3. Psihologia adolescentului și a adultului
  4. Anatomia și fiziologia organelor de auz, văz și vorbire
  5. Bazele neuropsihologiei
  6. Psihopatologia
  7. Psihologie clinică
  8. Bazele geneticii
  9. Bazele neurofiziologiei și al funcției sistemului nervos
  10. Ontogeneza și dizontogeneza activității verbale
  11. Diagnostica și evaluarea copilului cu tulburări de vorbire
  12. Logopedia
  13. Psihopedagogia specială
  14. Psihopedagogia preșcolarului
  15. Tehnologii de formare a pronunției
    • Activitatea logopedică în caz de dislalie, rinolalie, disartrie
    • Activitatea logopedică în caz de tulburarea ritmului și tempoului vorbirii
    • Deficiență fonemo-fonematică a vorbirii și corecția

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

16. Lucrul corecțional-pedagogic în caz de deficiențe sistemice ale vorbirii

  • Activitatea logopedului în caz de alalie și afazie
  • Tehnologii de interacțiune în caz de nedezvoltarea vorbirii
  1. Activitatea logopedului în caz de deficiențe a vorbirii scrise
  • Tehnologii de interacțiune în caz de dislexie, disgrafie și dizorfografii
  1. Activitatea logopedică în caz de deficiențe senzoriale
  • Tehnologii de interacțiune în caz de deficiențe senzoriale
  • Activitatea logopedului în instituția de învățământ, al ocrotirii sănătății și tehnologii psihopedagogice de lucru cu familia
  1. Practica de profil
  2. Lucrare de calificare

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

Studii – la distanță – 2 ani
Costul studiilor – 4900 lei

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

Informaţii suplimentare:
022-85-46-71, 022-85-46-89

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]